1 opinión
"La mejor dermatóloga que he visitado. Excelente trato y acierto en el diagnóstico y tratamiento."
9 opiniones
"Sóc pacient d'ell des de fa molts anys juntament amb la meva dona, la meva filla i els seus fills. De fet ho som tota la família. Estem molt satisfets tant per la seva eficàcia en els ..."
2 opiniones
"Un bon doctor i diria també que es una bona persona, sap escoltar, transmet tranquil·litat al pacient."
4 opiniones
"He ido a muchos dermatólogos/as. La mejor con diferencia."